sobota, 23 lipca 2011

herzlich willkommen

Witam wszystkich bardzo serdecznie w imieniu swoim i Marty na naszym blogu poświęconym głównie modzie. Nastąpiła reaktywacja po dość długiej przerwie i zaniedbaniu naszej małej oazy twórczości.
Trochę o nas. Ja mam na imię Kasia lecz ogólnie przyjęte jest nazywanie mnie Kasieńką, a Marta to Marta (nie radzę zdrabniać jej imienia). Mamy 18 lat, chodzimy do tej samej klasy, uczymy się w elitarnym Plastyku.
Interesujemy się głównie modą, to pozwala na wyrażanie siebie i łamanie stereotypów. Na co dzień żyjemy w małym i dość zatwardziałym mieście, więc jesteśmy główną atrakcją na ulicach i zawsze jeździmy tyłem w MZK.
Myślę, że moda wiele zmieniła w naszych życiu. Mi osobiście pozwoliła na więcej odwagi, stałam się otwarta i jasno pokazuję siebie. Mam nadzieję, że będziemy się tutaj zacnie zabawiać.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz